onsdag 28 januari 2015

Många svarta prickar...

Andira har aldrig fått annat än svartspottade ungar, och det har i och för sig aldrig pappan till kullen heller... Det känns ju tryggt att ha EN hona man vet lite vad man kan vänta sig av! Förhoppningsvis snart TVÅ också, för den delen :)). Jag hoppas ju mycket på att en av dessa små finingar blir ett avelsämne för mig! Återstår att se hur de utvecklas den närmaste tiden, vilken jag ska välja... Men jag tror redan jag vet! Alla har ju väldigt fina mönster, men en känns verkligen som en liten mini-Andira (som jag alltid önskat mig! En dag ska ju mamma pensioneras) <3. Hoppas, hoppas!
Här kommer en hel del svarta spottar då!








Just nu är mina egna barn också prickiga! Vattkoppor har de... Konstigt att de inte är lika söta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar