fredag 4 mars 2016

Två mammor och bebisar ihop










































Ni får ursäkta den varierande kvalitén på bilderna. Av någon dum orsak tog jag aldrig fram stora kameran den här första veckan, allt är plåtat med mobilen och rätt kassa ljusförhållanden MEN ni ser lite drömmen jag fått uppleva... Så himla mysigt och fint att se Stella och Andira ihop med alla små på det här sättet <3. Första veckan bodde även jag mycket där i kattungerummet. Ville ha koll på att allt verkligen fungerade, speciellt att åldersskillnaden på 3 v mellan kullarna inte blev ett problem, att de "stora" var snälla mot de nya osv.
Vissa kvällar verkade kattmammorna förövrigt även vilja dela ansvaret med mig och de kom kånkades på de minsta och la på mig! :))
Förutom att jag blev sjuk i influensan den här veckan var jag verkligen i "spot heaven"...
Stella fick förresten fyra bebisar, tre killar och en tjej. Andiras är bara flickor, så det jämnade ut sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar